Shopping Cart

Sub-total: 10.00 lei

Vezi coșulFinalizare

Producător: Din Eden

Siropuri și dulcețuri naturale

Din Eden

Regiune geografică: Polovragi

Un iubitor de natură și drumeții, cu câți ani în urmă Andrei a renunțat la viața de București și a ales satul Polovragi, județul Gorj. Aici Din Eden a inceput povestea de business.

Iată ce spune Andrei: am fost întrebat daca aș vrea să am grijă și să administrez o casă dintr-un mic sat din zona Olteniei de sub munte, în comuna Polovragi mai exact. De acolo a început totul

Drumețiile pe munte l-au ajutat. În timpul plimbărilor pe care le făcea, obișnuia să se oprească pentru a culege fructe de pădure si plante, le fotografia și apoi căuta pe internet informații despre proprietățile și beneficiile lor. „Am fost surprins de gustul siropului din petale de trandafir și apoi al celui din muguri de brad și pin, ambele primite cadou de la un vecin. Curios și dornic să aflu cum sunt produse, am căutat rețete locale și m-am pus pe treabă”. „Lipsa resurselor financiare și ideea unei posibile întoarceri în Capitală m-au făcut să nu pierd timpul, așa că am continuat producția și am început comercializarea acestora pentru a putea continua viața la munte”, spune Andrei. Siropurile Din Eden erau produse prin infuzie, la foc de lemne, într-un ceaun de fontă, de 50 de litri, împrumutat de la vecini. Legat de materia primă, a fost destul de greu la început din cauza resurselor financiare pe care nu le avea. A fost nevoie de răbdare și de mult ajutor din partea prietenilor pentru că a cules manual materia primă din flora spontană. Din Eden a început cu o investiție de 200 de euro, bani cu care Andrei a cumpărat recipientele și o parte dintre ingredientele necesare, și cu un sirop din muguri de brad și pin și cel din flori de păpădie. Au urmat apoi variantele din flori de soc și din mentă sălbatică. Cu timpul, portofoliul Din Eden a crescut constant și a ajuns astăzi la 20 de sortimente de sirop și șase sortimente de dulceață.

Potențialul afacerii l-au făcut să-și extindă afacerea pe plan național. „Am lucrat foarte mult la noua noastră imagine și identitate, lucru care ne-a ajutat să punem în valoare produsele. Pandemia ne-a scos din segmentul de comerț cu amănuntul pe care îl făceam în cadrul diferitelor evenimente din țară. Am fost nevoiți să regândim și să ne adaptăm la noile provocări, așa că ne-am mutat o mare parte din activitate în mediul online, lucru care ne-a fost de mare folos”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *